Detinerea unei afaceri este un vis pe care multe persoane il au, fiind o oportunitate excelenta prin care sa inceapa sa isi distribuie ideile si creatiile prin produsele si serviciile pe care doresc sa le ofere consumatorilor.

Multi antreprenori la inceput de drum sunt impiedicati si pusi in dificultate de legislatia in vigoare, fiind necesar un volum mare de documente si proceduri (inclusiv asigurarea unui spatiu pentru gazduirea sediului social) pentru infiintarea si demararea business-ului. De aceea este recomandat mai ales cand infiintati o noua societate comerciala si nu aveti experienta in acest domeniu sa lucrati cu o firma specializata in vederea obtinerii cat mai multor servicii de calitate pentru a va concentra atentia acolo unde este nevoie.

La inceput va fi necesara inregistrarea unei entitati comerciale pentru a putea conduce intreprinderea legal. Unul dintre primele documente pe care trebuie sa le obtineti pentru finalizarea dosarului de inmatricularea al firmei va fi dovada de gazduire sediu social SRL in Bucuresti sau in oricare alta localitate din Romania. De multe ori, anumite persoane se orienteaza catre propria locuinta, considerand ca fiind o optiune la indemana. Insa acest lucru nu reprezinta intotdeauna cea mai buna alegere. De multe ori corespondenta din partea clientilor ajunge pe mainile vecinilor, ori notificarile din partea institutiilor statului se pierd pentru ca nu este securizata cutia postala. Asa ca multi aleg cea mai populara alternativa, aceea de a apela la un serviciu de gazduire a sediului social al unui SRL in Bucuresti.

Societatea cu raspundere limitata (SRL) este una dintre cele mai utilizate entitati, pe care multi antreprenori cu sau fara experienta o aleg datorita faptului ca nu sunt restrictionati in privinta codurilor CAEN precum un PFA (persoana fizica autorizata). De asemenea, pot angaja un numar nelimitat de persoane si pot introduce produsele si serviciile nu doar pe piata locala, ci si cea internationala.

3 greseli pe care trebuie sa le evitati atunci cand alegeti sediul social

  1. Alegerea locuintei personale

Atunci cand conduceti un business, trebuie sa va asteptati la anumite controale din partea autoritatilor, ori corespondenta din partea furnizorilor pentru SRL-ul dvs., fiind greu sa va separati viata profesionala de cea personala;

  1. Infiintarea unei firme cu sediul social intr-un apartament

Multe persoane aleg apartamentul personal pentru realizeaza noului sediu, insa sunt vecini care nu privesc cu ochi buni o astfel de decizia a dumneavoastra si pot pune piedici firmei.

  1. Inchirierea unui apartament pentru a beneficia gazduire sediu social in cazul in care nu detineti o proprietate

Daca nu dispuneti de un spatiu in care sunteti proprietar, veti avea optiunea de a inchiria o locuinta pentru a va realiza noul sediu. Aceasta este o greseala din punct de vedere financiar, deoarece va fi necesar sa platiti chirie si intretinere si impozit, aceste cheltuieli fiind semnificative, de cele mai multe ori costurile lunare depasind un serviciu de gazduire anual sau chiar pe 2 ani.

In calitate de antreprenor stiti cat de important este sa tineti sub control cheltuielile pentru a rezista cat mai mult pe piata pana in momentul in care veniturile vor creste la un nivel adecvat. De aceea este esential sa alegeti sa lucrati cu o firma de contabilitate profesionista in vederea achizitionarii a cat mai multor servicii de calitate (gazduire sediu social, contabilitate SRL, modificari ale actului constitutiv, coduri CAEN) pentru a va usura munca si a va permite sa va concentrati pe activitatile curente si cele viitoare.

Clasificate în: